En bra Bloggerska?

Vad gör en till en bra bloggerska? En som skriver intressant? En som är känd? En som gör sjukt dumma saker eller bara en som är snygg med stora bröst? Jaa visst finns det en av varje sort.

Själv skriver jag mest blogg för mig själv, för att om ett år kan kolla tillbaka och se vad jag skrivit! Jag skrev en blogg förra sommaren som lades ner... den kan du se här. Det är alltid lika roligt att se vad jag skrev. Om du inte har en blogg redan tycker jag att du ska skaffa en.. Det är skönt att få skriva av alla sina tankar och att kunna kolla tillbaka!

Några bra bloggar tycker jag är:
Jennys - ingen kändblogg men en av mina bästa vänner och hon skriver om saker som får en att tänka om.

Fridas - tar enormt fina bilder som alltid är lika roliga att kolla på

Kissies - kändblogg som är rolig att läsa om

Ellinors - Jag har fått massa insperation om köp från denna bloggerska



Vad gör dig till en bra bloggare?


Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0