Fotografering

Jaa jag var på så bra humör och kände mig så snygg i håret så jag kände mig så bra att jag kunde säga att jag fick ett bra kort. haha. jag bestämde vem som skulle ta kort först eftersom jag var lilla rödluvan. hahahaha. men jag gick sist :D jippi. senn fick vi ta lite vimmelbilder så ni ser oss senare i skolkatalogen! :P

kollade på the bucket list för någon timme sedan och har nog aldrig gråtit så mycket till en film, i alla fall inte den här veckan. haha. har fortfarande inte slutat snyfta! usch! nu ska vi nog se på man on fire. mer gråt! see you! kiss kiss

Kommentarer
Postat av: jenny

det är så sött att du gråter till alla filmer förutom american pie typ.

2008-09-08 @ 18:25:27
URL: http://jjennye.blogg.se/

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0