Helgen

Jag har inte samma, blogg sug längre så därför skriver jag inte lika mycket. Det är antagligen för att jag har så mycket annat att göra egentligen. Som nu tillexempel; skulle behöva plugga matte.

Fredag: Ja som sagt försvann jag, Angelica, Marika och Nina till Djursholm. Om vi säger så här var det jätte roligt från 17:00-01.00. Vi åt middag med Ninas farmor och farbror. Sen "ritade" Nina på oss. Angelica fick en anakonda på armen och soluppgång i svanken. Marika fick tassavtryck på magen och en ros på ankeln. Jag fick en avbildning av Angelicas behå på ryggen, haha. Men vackra blev dom! Sen gick vi hem till Ninas farbror och kollade på Van the Man, lika bra som vanligt haha. Sen gick vi tillbaka och la oss i "sängarna". Vi somnade vid ett och det var nu det läskiga började. Angelica fick lågt socker blods halt mitt i natten och svimmade på toaletten. När Marika och Nina följde med henne till bilen som hon skulle ta hem, trodde dom att det kom in en inbrottstjuv. Om det gjorde det eller inte vet vi inte.
Lördag: Efter frukost kom mamma och hämta mig och Marika. Vi körde hem och jag gick hem till Jenny. Vi åkte in till Kista och kollade på lite kläder och så. Men det ända vi köpte var mcdonalds och en pärm typ. Sen åkte vi till Maxi och köpte massa tvättkrämer efterssom min hud är förfärlig just nu.
Söndag: Denna dag kom sig till att visa vara enormt tragiskt. Varför vill jag inte uttrycka mig här så det får ni inte höra. Men innan den blev tragisk åkte jag och Jenny till Stockholm och gick på bio, vi såg Wall.E och den var jätte bra. Wall.e är så himmla söt! Vi åt rostade mandlar också, det är ett tecken på vintern tycker jag.
Måndag: Idag var jag ledig så jag tog det bara lungt eftersom jag inte mådde så bra. Eller rättare sagt jag mår fortfarande inge bra men det går nog över snart.

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0