Regn och rusk

Jaa, jag och jenny åkte då ju moppe idag i regnat. Det var inte så mysigt som det låter kan man ju säga. Jag hade ju önskat att jag var jenny för då kan man kura upp sig och bara blunda och vänta på att allt ska vara över. Själv var man dödskonsentrerad hela tiden. hehe. vi åkte i alla fall till upplands väsby och köpte gossip girl 11. oj vad det låter roligt. alltså sista boken älskar, älskar inte. Hoppas den är lika bra som alla andra.

Gossip Girl 11 - Älskar, älskar inte

Nu ska jag sätta mig och plugga so i någon timme och sen ska jag lägga mig och läsa! Gud så mysigt. Men jag har ju so prov på tisdag och my ska börja året med att få mvg på första provet för annars blir jag nog lite arg. (A)

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0