Så...

nu var so provet avklarat! hoppas jag fick mvg för jag tycker det gick skkkkkkit bra! :D visste bara inte varför inte judar missionerar haha. =)
nu sitter jag med nina och väntar på ellinor och sofia :) angelica och marika har redan gått och ätit. tror inte någon kunde den där dumma frågan :P vi har liksom inte ens pratat om det! haha.
peter skrev fel på provet :O men ingen som känner peter våga säga något tror jag. jag skulle absolut inte våga. Han gav robin ig för han sa heidi till peter så naaaj jag ska inte säga något. =P

nu är det lunch och då ska jag ringa pappa och kolla om han kan gå in på sl's hittegods påvägen hem och kista garderob och se om dom fått in några nycklar.

kiss kiss

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0