Shyy, its gossip...

Japp, igår skulle ju jag och jenny hitta gossip girl boken men det lyckades vi inte med så bra så nu ska vi åka till upplands väsby idag och om det inte finns där vet jag inte vad vi gör! haha.

igår åkte jag jenny och micka till eurostop vid halv nio typ och köpte godis, sen drog vi hem till mig la oss i soffan och kollade på min stoooora kärlek. Det var så länge sen jag såg den att jag inte kom ihåg ett skit! Jag somnade i soffan en stund och dom skratta åt mig då. -.-

Mjau fick ett halsband av min syster igår, det ser helt sjukt fjantigt ut på mjau. usch. jag skulle nog satsa på nitar.. haha.


något sånt kanske?

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0