Tonårsplåga?

Jag har vad man skulle kunna kalla en perfekt skrik röst. Eller kan en sådan röst vara perfekt?
Jag vet att jag är en jobbig tonåring just nu men borde inte ens föreldrar fatta det och inte vara så elaka? Självklart säger dom då att dom bara är ärliga. Men jag kanske inte vill höra att det är rätt åt mig att jag tappade nycklarna för då kanske jag lär mig.. Nej jag vill höra ett "det händer oss alla"! Allting blir så jobbigt om man gör något fel! Det blev det inte förrut.. Varför säger alla att det är för att det är dags att växa upp? Ja tack vi vet det men måste man inte få göra sina fel i den tiden då? Eller måste allting vara perfekt? Tydligen! Gud vad jag önskar att tonåren inte fanns. Jag ser inget possetivt med det... Förrutom att man kan ha väldigt roligt med sina kompisar ibland.

För ett år sen visste jag inget ställe som var bättre än hemma. Nu är överallt bättre än hemma...

The boys and girls in the clique
The awful names that they stick
You're never gonna fit in much, kid
But if you're troubled and hurt
What you got under your shirt
Will make them pay for the things that they did

They said all teenagers scare the living shit out of me
They could care less as long as someone'll bleed
So darken your clothes or strike a violent pose
Maybe they'll leave you alone, but not me

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0