Vardags shopping

Japp, jag vet att jag varit jätte dålig pp¨å att uppdatera på senaste. Har haft så mycket att göra nu när skolan kommit igång.

Igår åkte jag och Jenny till eurostop för jag skulle köpa basics. Det är alltså, ett svart linne, 3 långarmade tröjer i grått och vitt och en hudfärgad behå! Men det blev inte så mycket läxläsning igår så jag får ta igen i det mesta idag fast det inte gick så bra på matten. stor hålltimme imorgon med tråkigt människor så jag har mycket av tid över att plugga.

just nu kollar jag på legally blonde, beeeend and snap! så nu ska jag säga godnatt! kiss kiss

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0