18års gränser

Men lägg av helt seriöst. Jag tycker att alkohol och rökning är jätte bra att ha arton års gräns men nu har de väl ändå överdrivet! Vet ni vad man inte får göra nu? Köpa energi dryck eller sola solarium!
Jag tycker båda är jätte fjantiga, varför vara så barnsliga? Vad är det värsta som kan hända om man dricker förmycket redbull liksom?

Annars är det väl bra, har matte nationella på torsdag så jag måste plugga lite av de nu. Men annars är det nog en ganska lugn dag.. Hade intervall träning idag och jag var riktigt stolt över mig  själv men jag trodde nästan att jag skulle dö. Jag har sämst kondition och med pollen och en kraftig förkylning gör inte allt bättre.

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0