Att tappa vikt

Bild från google.


Att vara sjuk är inte bra för mig. Jag rasar i vikt.
Mamma: My, du har tappat jätte mycket vikt på senaste.

Ni ser när jag mår psykiskt dåligt så slutar jag att äta. Och när jag inte ätit någonting så tar det längre tid för mig att få upp min apetit. Jag kan knappt dricka vatten utan att må illa och till slut har jag ingen energi kvar och får ont i huvudet, vilket jag har nu. Det är en ond cirkel som jag fastnar i lätt och ofta.

Mår dåligt psykiskt - Slutar äta - Ingen apetit - Kan knappt dricka vatten - Jag blir fysiskt sjuk

Jag har i alla fall tappat 3 kilo på två veckor nu.

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0