DJ TIËSTO

Sitter hemma hos Jenny, mitt andra hem! Ska vara här hela helgen tillsammans med Jenny och Matilda eftersom Jennys föräldrar inte är hemma! Vilka andra tonåringa skulle festat men inte vi!
Idag körde jag mopeden för första gången! Åh, det var ljuvligt och underbart! Går inte att beskriva det på något sätt!

Vi har inte gjort något speciellt än sålänge, lyssnat på musik och prata typ. Jenny har skaffat en blogg utan att berätta för mig! Orättvist tycker jag, hon vet ju om min blogg! :(

Här är en låt som jag lyssnade på sjukt mycket på 2008. Det är min favorit dj. Dj Tiësto!


Visste ni att Zlatan parkerade sin bil med diamant fälgar på rosengård? Självklart blev det stulna! Helt ärligt, hur kan man tro någonting annat?

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0