Eddie


Fick ju fixa egen mat i dag så McDonalds blev det! Åkte dit med Jenny strax innan åtta och åt en big mac, mums! Visste inte att jag var så hungrig förren jag tog första tuggan. Fick väl i mig mat jag inte fått i mig den här veckan nu, det är väl bra.
Det är bra att man lärt sig behärska sitt skratt för annars hade mcdonalds haft cola fönster just nu. Precis när jag tagit en klunk cola hoppar Jenny över mig och demonstrera hur hon skulle göra om hon mötte Eddie (Edward Cullen eller Robert Pattinson rättare sagt) jag lyckades svälja innan jag brast ut i skratt tack och lov.

Nu ska jag skriva lite mer på mitt hemprov och sen ska jag faktiskt sova så jag mår bättre i morgon. Godnatt!

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0