Ett Oväntat Besök!


Kom hem för timmar sedan men har inte orkat skriva någonting. Jag skulle behöva sätta mig och gå igenom hemprovet en timme innan Harry Potter börjar på tv klockan åtta men vet inte om jag orkar. Jag pluggar bara inte på lov det går inte! Jag kommer sitta och plugga ihjäl mig den här veckan men jag gör det hellre än att plugga på lovet, det är sån jag är.
eurostop hände det roligast, vi satt och käka glass och helt plötslig sätter sig en dam på 60 år brevid oss, stirrar och säger cola! Jag vände mig om och tänkte; börja inte skratta My det är oartigt! Svårt var det också, låg i tårar nästan men man hörde mig inte. Sen såg jag att Micka fnissade med tårar i ögonen och Jenny hade nästan satt på sig hjälmen för att man inte skulle märka att hon skrattade. Helt plötsligt hör man; Jag måste gå till kicks! Från Jenny och vi flydde från den läskiga damen.
Jag hittade i alla fall en kofta och ett par solglasögon. Bild får ni se senare!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

hahaha! Hon var skum! :O

2009-04-13 @ 21:01:20
URL: http://mikalula.blogg.se/

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0