Frisk Luft

Oj, det blev ganska sent igår. Kom i sängs vid halv tre kanske och somnade nog ganska snabbt skulle jag tro. Kvällen blev väldigt lugn. Vid nio tiden gick vi på promenad och lekte lite i parken. Sen kollade vi på Eurotrip och gick på en till promenad. Det måste jag säga att det var väldigt skönt att få gå en stund i friska luften, ska nog börja göra det oftare.
På morgonen kollade jag och Jenny på favorit filmen Twilight och sen åt vi största frukosten hon satte ihop.
Nu ska jag sminka mig och vi ska väl hitta på någonting. Ena och Matilda skulle tydligen iväg idag så jag och Jenny ska nog in till Stockholm eller Kista och kolla på bio. Lite svårt att hitta en film vi båda vill se bara eftersom Jenny vill se drama och jag vill se den nya Fast and Furious, men någonting hittar vi nog.

Inte många som vet att jag är tokig i snabba bilar och motorcyklar.

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0