Header


Så, mår mycket bättre idag tack och lov. Har ju skola imorgon och vill inte missa första dagen men får väl känna hur jag mår! Igår låg jag i alla fall sjuk i sängen och åt nästan ingenting. Tror ni jag är hungrig nu eller? MUY!
Nu på förmiddagen har jag suttit och knåpat med den dumma headern som inte ville bli bra men nu tycker  jag att jag äntligen har lyckats!
På Headern är det från höger; Robert Pattinsson, Jag, Jenny och Jag och sedan Steve Talley aka Dwight Stifler.
Enligt mig är Steve nog den snyggaste killen på jordklotet men alla har ju inte samma smak.
För de som inte är så himmla bra på engelska betyder texten; livet är himmlens skärseld, du hjälper mig att uthärda den. Ett ordspråk jag har kommit på helt själv, stolt som man är.

Idag ska i alla fall jag och Micka ta mopparna till Eurostop eftersom jag mår bättre och jag ska köpa en kofta utan hål som jag kan ha nu i det sköna vår vädret! Så mycket för sparandet av dom pengarna, haha.


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Snygg header! :)

2009-04-13 @ 15:25:27
URL: http://kornelijah.blogg.se/

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0