Hur gammla sa vi att vi var?


Jag och Ellinor Ole Dole Doffar på vilken Disney film vi ska se. Och ingen nygjord, nej nej sånna man kolla på när man var liten!
Hittils har vi sett på Törnrosa, Askungen och Skönheten och Odjuret. Nästa på tur är Mulan och sedan Ringaren i Notredam!
Jag skulle gissa på att när vi deppar kollar vi på sånt som får oss att komma ihåg hur vi hade det som barn. Ellinor deppar för att Philip är i Spanien och jag deppar över livet som vanligt. Inga ovanligheter...

Det hjälper ju inte med att det finns en prins Filip och en häst som heter Filippe.  DET gör ju Ellinor på såå mycket bättre humör.

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0