Livet går inte ihop när man är pank och behöver saker.


Fick precis ett till påskägg, man undrar ju om folk tycker jag behöver äta på mig lite. Det var mitt tredje nu dåra. Lite större det hära men inte lika stort som familjens gemensamma på sju kilo.
Annars är jag sjuk eller börjar bli. Har konstant huvudvärk och kan svära på att jag hade feber i går kväll. Har därför legat i sängen hela dagen.

Tänkte börja spara pengar nu i framtiden men tror inte det kommer gå så bra. Jag skulle behöva;
-En vår kofta.
-En ny mobil.
-En webcamera.


Och jag är så gott som pank. Eller jag fick 240kr i påskpresent och sen har jag massa euro, norska och 200kr svenska innan dess! Aja, försöka måste man väl.
Nu ska jag gå och äta en sjukt tidigt middag, är inte ens hungrig än fast det är jag ju aldig längre och sen ska jag se om jag inte kan fixa min webcamera ändå.

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0