Ohoh


Nervös, Orolig och Spänd!
Japp, det är väl det jag är just nu... Hitta mitt halsband kunde jag inte heller. Jag måste fixa i ordning mig och ska vara ute ur huset om trekvart. Det blir ganska brottom det här.
Jaja, lite tid har jag över.
Vi hittade inte den där filmen igår eftersom den inte kommit till Sverige men vi såg Supersugen och American Pie - Naked Mile. Jag har sett naked mile förr men igår var första gången jag la märke till att den faktiskt är romantisk! Eh, hallå? 
Supersugen var väl några skratt men så bra som jag hoppats på var den inte. För den som vill veta har alla filmer Jenny ser någonting med twilight att göra. Stort suck där alltså. Supersugens director har faktiskt gjort en annan film som Kristen Stewart spelar i! Den ni!
Nu måste jag faktiskt göra i ordning mig. Bara 40 minuter kvar! Run Forest Run!

"Wait, your a Stifler AND a virgin?!"
"McLovin!"

Kommentarer
Postat av: jenny

åh, överdriv inte my. Jag vet att det var därför du också ville se supersugen..

2009-04-10 @ 21:11:31
URL: http://delirious.blogg.se/
Postat av: My

haha jag överdriver väl inte ;)

vad kollade du på för filmer igår te.x? :P

nej jag ville se den för att ni ville se den, haha.

2009-04-11 @ 11:51:09
URL: http://myofcourse.blogg.se/

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0