Speak up to be heard


Kollade precis på film med Jenny, vi såg Speak med Kristen Stewart (ofc). Det var faktiskt en jätte vacker berättelse med så mycket sorg i sig. Däremot tyckte jag att man kunde ha tydlig gjort mycket i filmen som man inte gjorde. Relationerna mellan karaktärerna var ganska oklara vilket kunde vara irreterande och slutet var lite tafatt. Kristen Stewart spelade klockrent i huvudrollen, att spela med känslor är någonting hon verkligen ska satsa med och i Speak blev hon faktiskt Melinda och inte Isabella Swan! Någonting många skådespelare saknar är förmågan att bli någon annan i en annan film. Daniel Radcliff kommer till exempel alltid vara Harry Potter hur han än gör.
Jag tror också att Robert Pattinson kommer fastna i att bli Edward Cullen och inte kunna ta sig ur det.

Filmen var i alla fall övertygande bra och får 3/5 M.


När jag har börjat läsa igen kommer jag nog att läsa boken som filmen är baserad på.

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0