Stackars XYT

Jaa, alltså jag är väldigt duktig på att köra moppe men jag kör lite farligt ibland. (a) Bara när jag är själv på moppen såklart! Skulle aldrig utsätte någon annan för fara men jag gillar att ta risker när jag är själv. Det resulterar i några fina skador på den ibland. Här är de jag har just nu men ska fixa innom snar framtid

Okej det här är första skadan men den syns inte så bra. Precis där passageraren ska ha sin fot är det ett stort hål. (a) Den biten försvann när jag vurpa på gruset förra sommaren.
Okej, den här syns både på bild och IRL kraftigt. Precis vid hjulet så saknas det en del av skyddet. Det fick jag när jag körde in i Angelicas moppe. (A) No comments men hennes luft filter gick sönder och det fick special beställas! Jippi.

Sen har jag en till som jag inte vet hur jag fick. Det är en stor repa i lacken på vänsta sidan. Den är inte så snygg alltså.

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0