Tony Dinozzo


Åh vilken dag! Jag har sån huvudvärk så jag tror mitt huvud håller på att sprängas. Det känns som om någon sitter och trycker med två händer mot bakhuvudet. Usch, vill bara att det ska försvinna.
Annars så var dagen inte heller bra, fick flera saker att oroa mig för och har sovit mig igenom lektionerna. Ända lektionen man var med på lite var engelskan och det är ju inte precis mitt svåraste ämne.
Imorgon har man bara tre lektioner tack och lov, fast jag önskar att de vore noll. Ska väl ta i tur med hemprovet imorgon också, idag var det bara en sjukdag.

Kollade precis på Navy CIS. Har kollat på den serien i tre år nu men är långt ifrån att ha sett alla avsnitt, så härligt när det är så! För den som sett serien vet att en huvudperson dog några serier sedan och jag var skit arg då men nu tycker jag Ziva är hundra gånger bättre. Har faktiskt gråtit till den här serien när Tony låg i pesten och alla trodde han skulle dö, fast jag har i och försig gråtit till Project Runway så mig kanske man inte ska lyssna till hehe.

Nu ska jag kolla klart på The Mentalist, så jädra cool kille men jag märker också vissa saker, sen ska jag göra mig redo för sängen! Jag måste vara världens nörd men jag är överlycklig att jag kan få sova i pappas säng i natt för det är så j**la kallt på nedervåningen, då behöver jag inte frysa inatt!

Kommentarer
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Jag har en väldigt ovanlig och allvarlig reumatisk blodsjukdom som även påverkar min mage. jag fick reda på i dec 07 sedan dess har jag gått på tre av de tyngasta behandlingarna på min avdelning. Jag kommer aldrig bli frisk. nu i dec 08 fick jag även reda på att jag har något fel på mitt hjärta vad vet dom inte ännu utan det är utredning och prover o läkarbesök i massvis :/ jag mår rätt så bra har lite ont då och då i alla leder och nästan konstant ont i magen. det värsta är att jag alltid är dödstrött oavsett om jag sover 1 timme eller om jag sover 12. men detta är pga av att något är fel på mitt hjärta. tack så mycket för din fina kommentar, många kan tycka att jag är för öppen men kan jag få någon att uppskatta sitt "friska" liv mer är det värt det. + att jag skriver mycket för min egen skull. sen jag blev sjuk uppskattar man allt, till och med det allra minsta.

2009-04-14 @ 22:08:25
URL: http://ladyjenny.blogg.se/
Postat av: ELLINORAK

hehe kul att du gillade det! :D

2009-04-15 @ 12:09:55
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0