Trance

Vad härligt det är när man fått säga vad man ville säga och kan slappna av för att svaren man fick var så bra! För att inte tala om vad härligt det är när man faktiskt har berättat för någon vad håller på med. Lättnaden och trycket på axlarna bara försvinner! Jag sitter i alla fall i mitt rum på tredje dagen av påsklovs rutinen. Ganska simpel; på dagen är jag med Ellinor och på kvällarna sitter jag och pratar med ellinor på msn! Stakarn, hon mår inge bra över att Philip är borta och det kan jag i och försig förstå.
När det är stressigt så finns det många sätt att slappna av men jag har verkligen märkt att lyssna till trance är det bästa. Och vem är inte då bättre än DJ Tiësto? Har tre låtar av honom som alla är över en timme långa plus massor som bara är normal långa.. Klipp här nedanför finns på min absoluta favorit bland de korta. Lord of Trance.

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0