Vad Ingen Vet

Jag har kommit på att jag pratar nästan aldrig om det förflutna. Hur många av mina vänner vet liksom att jag fick min lärare att gråta i femman? Och vem vet att jag en gång slagits med en tjej så mycket att jag rev sönder hela hennes tröja? Jag var nog inget snällt barn när jag var liten och jag undrar vad som förändrades. Jag menar visst kan jag fortfarande vara riktigt elak om någon gör något elakt mot en kompis till mig. Oj fyfan vad någon skulle åka på stryck om personen tillexempel skulle slå till Angelica (elvira?) eller om Philip skulle vara elak mot Ellinor! Men om en person skulle göra något förfärligt mot mig tror jag faktiskt att jag bara skulle vända ryggen till och gå där ifrån.

Gud det är mycket folk inte vet om mig därför att jag föredrar att glömma mitt förflutna. Några saker jag inte tror någon vet om mig.
- Dagen innan jag lämnade Sydafrika fick jag reda på att killen jag gillat i evighet gillade mig också. Kul.
- Jag slog en gång in en killes huvud i tegel väggen för han fått min bästa kompis att gråta.
- Jag asgarvade när Jack drukna första gången jag såg Titanic.
- Det roligaste minnet jag har från tiden med alla på Ekilla är när vi snodde en cykel, cyklade till centrum, hyrde SAW 2 och satt hela natten och skratta åt den filmen. På morgonen stod cykeln helt oskadd där vi hittade den.
- När jag var liten snodde jag strumpor från affärer.
- Jag har aldrig drukit sprit utan att mina föräldrar vetat om det.
- Jag var en riktig bitch i sydafrika.
- Jag blir alltid misstagen för att vara äldre. Kan vara jobbigt ibland.
- Förra hösten blev jag kallad "fjortishora" av någon random kille, det slutade med att jag stod och skällde ut honom inför alla på märsta stations öron.
- Jag älskar allt som har med bilar att göra!! Mina favorit filmer var länge Fast and Furious.
- Jag vill lära mig prata Cockney.
- Jag har förlorat allt hopp på världen och kärlek finns bara innom blodet.
- Jag såg på Lejon Kungen tre gånger om dagen mellan åldrarna 3-9. ;)
- Jag är duktig på att tjuvlyssna vilket betyder att jag kan ganska mycket om alla.
- Jag har en gång varit jätte dålig i skolan.
- Jag föredrar action filmer över romantiska filmer. När jag var liten sa jag alltid "Inte nu igen!" var ända gång jag såg någon kyssas på film.
- Jag hade aldrig på mig samma sak två dagar i rad förrut, inte ens jeans "de var tvugna att tvättas först".
- Jag har kunnat dansat magdans men tappade den egenskap för många år sen.
- Jag har tagit minst en lektion av; Tennis, Basket, Dans, Teater, Piano, Gitarr, Fotboll, Golf, Squash, Badminton och Handboll! Så jag har provat på det mesta men bara inte hittat min sport.
- Jag och Emma delade första plats på att plusa listan i Sydafrika!
- Jag har alltid velat bli kriminal tekniker.
- Mitt dröm jobb när jag var liten var att sitta på Willys mathandel!
-  När jag var tolv snattade jag ett läppglans från H&M värde 19:50 kr!




Måste ju bara lägga till att Philip är underbart snäll mot min vän Ellinor och att jag absolut inte tror att han någonsin skulle kunna göra någonting elakt mot henne! Och jag har absolut inte snattat sedan jag var tolv och gör ingenting olaglig förrutom möjligtvis att köra lite för fort ibland på moppen!

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0