Sjuk


När jag vaknade i morse så kände jag direkt att jag var sjuk så det var bara att gå och lägga sig igen. Sov fram till elva tiden och har suttit och "halv" pluggat sedan dess. Har börjat göra mitt hemprov men eftersom jag inte har min dator så måste jag sitta och ladda ner powerpoint och sånt! Provet är faktiskt sjukt svårt eller det är svårt att fatta egna beslut.
Annars är väl allt bra, nej jag ska inte ljuga livet är sämst just nu. Angelica är as arg på mig för att hon inte fick veta vad som händer i mitt liv just nu. Det som händer i mitt liv just nu är helt patetiskt och jag blir så arg ibland att jag vill kasta någonting i golvet.
Det är tur att man har så fina vänner som stöttar en, i alla fall de som vet allting. Även om vissa av dessa vänner finns på andra sidan jordklotet.

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0