Våren i alla ära

Sitter ute i solen (eller nuvarande skugga pga av dumma moln) med uppkavlade armar och en stor bit sockerkaka! Oj, det är äntligen vår! Vi får värkligen hoppas på att detta håller i sig.

Jag kollade ju på massor av filmer i helgen och jag tänkte skriva lite om vad jag såg.

EUROTRIP - Heres a fun fact, you made out with your sister! Fy sjutton vilken rolig film det var. Och låten Scotty Doesn't Know kan man helt enkelt konstatera fastnade på huvudet! Den får 3/5 M.
TWILIGHT - Men <3<3<3<3<3<3! Den har man ju inte sett förrut! 5/5 M.
WATCHMEN - Jag har tydligen stavat fel i tidigare inlägg, pinsamt. Den var i alla fall sjukt bra och våran Malin Åkerman spelade extremt bra i sin roll som miss jupiter. 4/5 M.
JUMPER - Oh mama vad snygg Hayden Christensen är i denna fartfyllda action film! Du sitter tagen efter bara några minuter. 4/5 M.
DATE MOVIE - Jag erkänner att jag skrattade vid vissa delar men nej, jag gillar inte parodier även om det är roligt att se vilka filmer man hittar. 1/5.
 

Scotty Doesn't Know


Okej, om filmen får..
0/5 M: Ej värd att se.
1/5 M: Försök att kolla på den utan att somna.
2/5 M: Visst, det går om man försöker eller har riktigt tråkigt.
3/5 M: Värd att se om man gillar den typen av filmer.
4/5 M: Mycket bra! Se om man får chansen.
5/5: Fantastisk! Gå och hyr den nu!

Kommentarer
Postat av: jenny

watchmen var dunder bra :)

2009-04-08 @ 19:24:02
URL: http://delirious.blogg.se/

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0