31/08/09

Sitter och designar Ellinors blogg. Lade även till ett "slut citat" i min egen blogg. Jag blev nöjd i alla fall.
Ellinors design finns här.
Blev riktigt nöjd med hennes header, dock är jag inte klart med allting.

Hade softaste dagen i skolan, vi såg the turnman show på engelskan sen hade vi två lektioner till och slutade!
Elisabeth, Erika och jag hade sjukt roligt på vägen hem. Vi satte postitlappar (mest jag och Elisabeth) över pendeltågets fönster, det stod massa roligt! Sen klättrade vi på skulpturer och lite annat!


Elisabeth på Norrviken station.


Vi behöver ju inte notera vad det står på alla (a). Min favorit är: SLIPSAR <3


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Nu får du ta o göra klart den;)<3

jättefin hittills iaf :)

2009-09-06 @ 13:03:20
URL: http://haaagis.blogg.se/

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0