Dålig Uppdatering

Eftersom Mikaela har börjat klaga tänkte jag att det var bäst att uppdatera lite.
Det var jätte roligt i norge och specielt på Coldplay konsären, kan lägga upp någon bild från konsären i slutet av inlägget kanske.
Första riktiga veckan i skolan har varit jätte rolig. Elisabeth är så himla rolig att vara med och vi skämtar åt allt, hon är en som det är lätt att vara med.
Dock kändes det lite patetiskt imorse när jag vaknade och tänkte "vafan höll vi på med i skolan igår?". Vi ska göra en presentation i Engelskan på måndag nämligen och herregud säger jag bara. Hooppas att våran engelska lärare och våra klasskamrater har lite humor! Dock verkar de roliga redan vara i våran grupp men vi får se!

Jag kom på att jag ÄGER på Ultimate Frisbee. Gjorde flera mål så det var riktigt roligt att veta att man inte suger i alla sporter!
På fredag ska vi kanske bada med klassen och jag började nästan gråta, jag är rädd för fiskar och världens badkruka. Hur ska detta gå?
Igår såg jag Seven Pounds och XXX med Jenny. HAHA XXX låter som en porrfilm, men det är det inte!
Seven Pound var i alla fall en sån där dålig film som slutade så att man blev förtvivlad. MAN GÖR BARA INTE SÅ!

Idag har jag arbetat på uppsatser och får göra det hela dagen imorgon. Ska strax klä på mig (ja, jag ligger i pyjamas) för att äta middag med familjen och sedan träffa Ellinor en stund (?).

Varsegod Mikaela.



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack!

2009-08-29 @ 17:03:52
URL: http://mikalula.blogg.se/
Postat av: > emelie smolle

superfin blogg ! :)

2009-08-29 @ 19:58:52
URL: http://hhermelin.blogg.se/
Postat av: u know who

mästerfotograf? ;)

2009-09-02 @ 18:44:04

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0