Ett sånt dära test...

JAG HAR :
Ett förhållande: nej
En bästa vän: ja
Haft ett seriöst förhållande: nej
Dejtat en av dina bästa kompisar: typ
Blivit kär vid första ögonkastet: nej
Fått ditt hjärta krossat: typ
Skrikit åt en lärare: ja
Kysst någon och sedan ångrat dig: ja
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: nej
Några smycken som kostat över 1000 kr: ja
Rökt: nej

DAGENS:

Klädsel: Nudy Jeans, vit tunika och grå tjocktröja
Frisyr: först lockigt utsläppt och sedan hästsvans
Låt: Singel Ladies - Beyoncé
Vill ha: en gay kille!
Sjuka: eh?
Drog: läsk
Köp: en glass?
Godis: inget
Attityd: go och glad!
Tanke när du såg dig i spegeln i morse: aja, jag ska inte på någon dejt precis...

FÖRSTA:
Bästa kompis: Joakim
Bil: Aston Martin Vanquisg!
Kärlek: HAHA, äkta eller fjant?
Husdjur: Katten My!
Semester: Utomlands? Marocco 1998.
Jobb: Reklam utdelare!
Köpta skiva: Typ barbie?
Piercing: Öronen
Konsert: Don't remember
Fylla: None!

SISTA:

Personen som sms:ade dig: Mikaela
Personen som du kramade: Jenny
Peronen som ringde dig: Mikaela
Du sa till din pappa: Hejdå
Person du sa 'jag älskar dig' till: på vän vis? Typ... eh... japp.
Alkohol drycken: hmm...
Bilfärd: idag till mcdonalds
Filmen du såg: the hangover <3
Gången du grät: när jag var olycklig?
Måltiden: mcdonalds

SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: Ja!
Våga hoppa bungyjump: Ja!
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Tatueringar=HOT!
Kalla dig själv lycklig: Ja.
Hellre ta bilden än vara med på den: Ta den och vara med? Kan inte bestämma mig :)
Kunna gråta över en kille: Japp.
Kunna gråta över en tjej: Nepp.
Ljuga för någon: Japp.
Kunna springa 50mil: Aldrig i livet!

VAD:
Gör du just nu: halv kollar på tv och chattar.
Ska du göra imorgon: ingen jävla aning, ta dagen som den kommer you know.
Säger du till dig själv när allt känns svårt: du har fortfarande livet i behåll
Har du med dig in på bion: biljetten, kompany och cola!
Är det för färg på dina byxor: blå, jeans you know.
Är det för väder hos dig just nu: kol svart?
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: längden! :Ö
Skulle du göra om du vann på lotto: Köpa mig en lägenhet i stan sen spara allt till vegas!


Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0