House of Night



Ska strax gå och lägga mig i en nybäddad säng med andra boken i min nya favorit serie. Jag får en ny favorit serie i veckan så det är ingenting att ta på allvar, haha.
Dessa är av P.C Cast och Kristin Cast och handlar (åh, så förvånande) om vampyrer! Riktigt bra faktiskt och det är roligt att dessa vampyrer kan vara så annorlunda från de i Twilight Sage.
Cast är riktigt bra på att skriva, har skrattat och gråtit och då har jag ändå mer än en bok kvar! Hoppas de fortsätter att skriva dessa böker.
Den första boken hette Marked, vet inte vad de heter på svenska eftersom jag läser de på engelska (när jag köpte första boken visste jag inte om att de fanns på svenska och dessutom är ju engelska som mitt andra modersmål) och den andra boken som jag nu läser heter Betrayed!

P.S. Haha, Rufus är ju rolig. Sprang in i mitt rum och kollade sig runt efter mig. Verkligen "inte där, inte där, inte där" och när han inte såg mig (sitter lite halv gömd) så bestämde han sig att han kunde busa med min matta! Då sa jag högt; Vad busar du om?! .. Han for tre meter upp i luften. Älskar min hund. D.S.

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0