The Voice 09

VARNING FÖR LÅNGT INLÄGG!

Sitter i myskläder och har precis kommit hem.
Borta bra men hemma bäst allttså. Tar ofta en kväll hemma framför tvn med vännerna framför en kväll ute på stan, och framför allt the voice!
Åkte i alla fall in med Jenny och Micka, vi åt på mcdonalds med Angelica och Nina. Roligt att se dem igen, har inte sett Nina sen skolavslutningen och Angelica sedan min födelsedag.
Jag åt McCicken, sjukt god, ska börja äta den istället för bigmac tror jag. Kom på att jag och Micka är värsta McDonalds Nördarna.
Sen skulle jag kolla på foundation, men jag köpte ingen utan bestämde mig för att göra det i morgon istället (idag alltså).
Sen gick vi till Kungsträdgården och kollade på alla fjortisar, värsta fjortis-stämpeln att vara där egentligen. Vi satt och glodde på folk i en timme och fem minuter. Sen började det! Vi hittade fett bra platser vid ett träd så när det började regna senare så var vi tre de ända som hade skydd, HA!
Konsären var ganska dålig, Michael Jacksson tribute var riktigt bra och MIMS var där så den var inte helt värdelös i alla fall. Men Jenny höll på att somna så det säger ju någonting haha.
Skulle träffat Elin, Alette och Micke där inne också men de orkade inte palla sig till andra sidan latmaskar så det fick vara!
Vi skulle få skjuts hem av Tony och Ia så vi gick till Centralen för att vänta där. Köpte cola bland annat, coola vah? ;) Haha, dålig humor.
När vi sen ska gå och ställa oss på andra sidan vid "World Trade Center" så var det några "snubbar" som körde sån där amerikansk gammal bil som frågade om vi ville åka riktig bil. Jenny söt som hon är svarar; Nej tack det är bra.
Hon är ju lite knäpp.. Sen ställer vi oss och säger; Say What?! Till typ allt, skit vad roligt man kan ha.
När Tony och Ia sen kommer har någon tagit sönder deras bakspeglar, helt seriöst? Då tar man väl de bara och inte bara förstör dem? Idioter.. Så vi svängde in på någon statoil för att tejpa tillbaka ena. Medans Ia och Tony är iväg går en kille ut ur bilen framför och ropar sedan "Erik, ta pengarna från Lukas!" så Micka är nästan påväg över för att säga "Hej Erik här, skulle ta pengarna från Lukas?" Vi börjar asgarva såklart och sen kommer han som gick in i affären tillbaka ut och vinkar till oss, vi vinkar såklart tillbaka så då fick vi en slängpuss! Han tyvärr inte kasta en tillbaka, typiskt. Sen satt vi och skratta åt allt annat möjligt.
Ia och Tony vann oss varsinn stor basketboll från Gröna Lund, jippi! Blev jätte glad haha, har alltid velat ha en sådan.
Vi döpte om oss idag också, no more Mikaela, Jenny and My. Say hello to Mike, Lenny and Ty! Haha, humor.
God Natt nu och sorry för det långa inlägget.
Btw, JAG BÖRJAR SKOLAN IMORGON! WÄÄÄ!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Med tanke på hur dåligt the voice var i år så hade vi riktigt kul ändå! :D

2009-08-16 @ 00:51:03
URL: http://mikalula.blogg.se/
Postat av: Jenny

Say whaaat?

aa, det hade vi.

2009-08-16 @ 23:02:25

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0