Transformers 2 - Revenge of the Fallen

Kollade ju på Transformers (ettan) men Jenny och Micka hemma hos mig i förrgår. Jag vet att jag brukar skämta om att Transformers är barnsligt och gillar man dem har man "gått över till den mörka sidan" men helt seriöst, SE DEN! Alla var helt fågna av filmen! Så jädra bra! Var tvungen att ringa ner till Tony (Transformers nörden) och fråga om BumbleBee skulle dö, ville inte det. :(
Idag ska i alla fall jag, Jenny och Micka åka in till stan och gå på transformers 2! Vi fick typ panik för i tisdags stod det att idag (torsdag) var sista gången den gick. Men nu har de laggt till extra.
Hoppas tvåan är lika bra som ettan.
Lägger in trailern till tvåan, fast jag har själv inte sett den för jag tycker sånt förstör filmen ibland.


Kommentarer
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Hej fin blogg. Bra skriven och intressant.

Samtidigt vill jag tipsa om mig blogg som är än fotoblogg, men också med en hel del intressanta inlägg om min vardag och mina tankar. Så kika in. Om du ser detta som reklam så ber jag om ursäkt för det är verkligen inte meningen. Jag skickar detta till alla bloggar jag tycker är värda att bli upptäckta!

Ha en bra dag

KRAM

2009-08-13 @ 11:42:26
URL: http://fotobydenise.blogg.se/
Postat av: Mikaela

SÅ JÄVLA BRA FILM

2009-08-13 @ 22:55:40
URL: http://mikalula.blogg.se/

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0