Uttråkad

Kan man vara mer uttråkad?
Sitter inne på facebook och stirrar på profiler, jag läser dem inte ens.
Rufus sover, katten är ute och ingen annan är hemma. Och det finns inte ens någonting bra på tv! Jag skulle helt enkelt träffat Jenny idag ändå, men jag kände bara att jag inte hade någon ork.
Nu sitter man till slut här, jag kan verkligen inte komma på någonting att göra.. Ska fortsätta att jobba på ellinors design även om jag skulle vilja påstå att jag snart är klar med den.

Jag kan bjuda på en bild på mitt öga! Tyckte det var så coolt att min ögonfärg var så stark, och nej jag har inte photoshoppat, mina ögon är så gröna.


IF YOUR NOT IN! YOU CAN'T WIN!

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0