Julafton

God Kväll! Så idag har jag lekt med mina julklappar! Kommer nog fortsätta med det i några timmar till.
Vad fick man då? Jo..
Charmed Ultimate Box
True Blood Season One
Hama Star 68 (Kamera-Stativ)
Halsband med kamera motiv
Inspired by Milan Fashion Week Wella borste
Spelet Tjej Middag
OBH NORDICA ARTIST Locktång
Den Förlorade Symbolen med Dan Brown
Luse Kofta
Hatt
Turkos Tröja
Chanel Nagellack
En apa som blåser nagellacket tort
Fårskinns handskar
Sjal från Kenya
Choklad
Gucci by Gucci
150 kronor
500 kronor
Två trisslotter, SOM JAG VANN 100 KRONOR PÅ!


Helt enkelt en lyckad julafton! Nu ska det sparas pengar till objektiv, linkin park konsär biljett och skidkläder samt utlands semester i sommar! Kommer jag lyckas? Det är frågan!


Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0