Pulse Perfection Vibrating Mascara

År tiondets sista blogg inlägg!
Tänkte bara skriva om de två nya smink sakerna jag köpte och provade idag.
Den första var Maybelines Pulse Perfection (vibrerande mascara), den var faktiskt riktigt bra för att vara en "budget mascara"! Helt klart värd de 99kr jag köpte den för på rean. ;)
Den hade cool effekt och sepererade ögonfransarna bra med den var klumpig och det var ganska obehagligt att ha någonting vibrerande så nära ögonen.
Sen så köpte jag en Dior Addicted lipgloss för halva priset på kicks, och jag har ju köpt bättre saker. Har aldrig gillat konsestansen av läppglans, så gladdigt. Men den här var helt okej, den glänser bra och håller ganska länge. Hade jag köpt den i en annan färg hade den nog varit jätte bra, men jag som skulle vara blå på nyår köpte den såklart i blått! Och VEM sa att läppglanset jag köpte förra året i silver var en konstig färg?!
Men jag måste säga att färgen faktiskt är väldigt täckande! För bästa effekt ska jag bara lära mig att sätta på idomin innan så läpparna får en dovare färg innan. MEN, high fashion?
Köpte också två ögonskuggor och en uppsättning av Syoss shampoo och balsam, fick jätte skönt hår av de.



Nej men det var dagens inköp, igår köpte jag läppglans (i rosa/röd färg den här gången) från Maybeline och en ansiktskräm från Garnier.
Men jag älskar rea, speciellt när det gäller smink!
Nu ska jag gå och granska mig i spegeln och bestämma om jag ska behålla läppglanset på!

P.S Jenny, använde din ena julklapp idag när jag målade naglarna (blå såklart), den fungerar fin fint! Rolig uppfinning. D.S

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0