23/02/09

Sådär, nu ligger jag i sängen med myskläder och klar för natten. Även om jag inte kommer sova på några timmar.
Ska väl skriva lite mer utfärligt vad jag gjorde idag kanske, mitt inlägg hemma hos Ellinor blev väldigt kort och miss stavat eftersom vi hade brottom och jag är inte van med hennes dator.

Vid elva tiden i förmiddags kom Jenny hem till mig och vi tog bussen till Sigtuna, på bussen satt kära Linus och det kändes som om jag skulle till skolan, usch usch. Angelica mötte oss på stan och vi gick till bokhandeln för att jag skulle se om de hade the host. Det hade dem inte! Vi mötte Ellinor utanför sats och hade problem att komma in först men till slut gick det. Jag, Ellinor och Jenny körde en halv timme på banden medans Angelica sola solarium (suck) och sen en timmes styrka. Efter ett tag kom Marika och joina oss men bara för att sola (dubbel suck).
Det var faktiskt lite chockande att jag tränade, det tyckte till och med Ellinors lille bror!
Vi dumpa Angelica och Marika i gymmet och drog till Upplands Väsby för att Ellinor skulle ha basket match, det tog väldigt lång tid att hitta dit, haha. Jag och Jenny satt och skratta och skämta med Elles lille bror medans matchen pågick och när vi var tillbaka i Märsta var klockan halv åtta.

Värsta dagboken? Men är inte det bloggen är för? Att kunna läsa vad man gjorde om ett år.



Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0