Böcker Smöcker

Nu är jag redo för sängen eftersom jag ska upp ganska tidigt imorgon bitti! Blev det någon matte gjord idag då? Nej, men det hade jag faktiskt inte trott själv. Däremot måste jag erkänna att det börjar bli dags att plugga inför det dära provet snart.
Jag hittade i alla fall två böcker på ica maxi. Det var nästan helt tomt i affären och det var lite kusligt måste jag erkänna men vi hittade en present till farfar i alla fall.
De böcker jag köpte var I dina kläder av Jane Green och Alla var där av Lauren Weisberger för mig två helt nya författarinor. Böckerna kostade drygt 40 kronor var.

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0