Dag på sjön

Ja, den isiga sjön i och för sig. 
Jag, Angelica och Jenny gick ute på isen tills vi trodde att den skulle spricka! Trevligt hade vi i alla fall.
Fikade på Valvet, lite för kallt för min smak men roligt! Vi skulle fikat på valvet sen men Angelica hade glömt bort sin kod till kortet. Så duktig hon är! Så det blev inte av! :)

Jag och Jenny försökte kolla på Blonde and Blonder men det var så dålig humor att vi gav upp!! Kollade på Breakfast club istället, den var riktigt bra! Jätte bra story bakom. En bra gammal film är inte ofta man stöter på.
Just nu kollar vi på The Goonies, sett den sjukt många gånger. Första gången i skolan var jag helt uppspelt! Tycker den är jätte rolig! Haha, den är så skön och brorsan är så jädra snygg!




Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0