Damned by light

Ännu en dag till ända! Och mycket gjort blev det väl kanske inte. I morgon får jag skärpa mig och jag måste ta reda på när matte provet är! Sofia lyssnar aldrig av sin telefon vilket är väldigt trist. Micka och jag hade i alla fall trevligt, det är inte ofta jag träffar henne så jag tar alla tillfällen i akt! Nu ska jag väl gå och lägga mig och läsa midnight sun som vanligt. Försökte läsa matilde igår men det går inte så bra att läsa bra böker efter VÄLDIGT bra böker. Sen har jag kommit på vad mitt dröm sommar jobb skulle vara också. Tänk att arbeta i en bokhandel, aah.

Musik lista:
1. Allt the things that I have done - The Killers
2. Just like a pill - Pink
3. Liar - Rains
4. Let me sign - Robert Pattinson
5. Wonderwall - Ryan Adams (cover)
6. Supermassiv black hole - Muse
7. Yellow - Coldplay



Standin by a broken tree
Her hands are all twisted
She's pointin at me
I was damned by light
Coming all over I see
She spoke with a voice that
disrupted the sky
She said hold on lover
Yeah, don't be ashamed
I will wrap you in my arms
and only said
Let me sign
Let me sign

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0