Kista Galleria


Japp, en rolig dag med Jenny blev resultatet av denna torsdag. Vi åkte dit vid två tiden och gick direkt till affärerna! På MQ hittade jag en klänning som kanske ska bli min bal klänning, eller i alla fall min grunddent klänning. Den är väldigt fin i alla fall ska lägga upp bilder på allting senare. Efter ett tag gick vi in på indiska där jag hittade en jätte söt röd/korall färgad top med volanger men jag såg ut som någon från österike (förlåt angelica) och det var inte roligt. Däremot köpte jag en jeans väst på indiska som var jätte fint formad runt kroppen, väldigt flattering.
När vi skulle äta på food court så skulle jag betala med kort och kassörskan kollar upp på mig och säger: "Är du född 93? Du ser mycket äldre ut!"
Patetisk som man är, it totally made my day! Och jag har fått massor av kommentarer om att mitt hår ser annorlunda ut också! Ska nog börja föna mitt hår. Thihi.
Jenny köpte en jätte cool band t-shirt från Gina tricot.

När vi kom tillbaka till Märsta gick vi hem till Jenny och hon tränade på hur hon ska sminka mig för balen. Jag tyckte det blev coolt, det tyckte inte hon. Hon gjorde upp och nervända v:n under ögonbrynen så det ser ut som om jag fick längre ögonfransar. Sen gjorde hon fyrkanter runt ögat. Det låter annorlunda än hur det ser ut dock.

Någonting jag borde köpt idag är en shorta till skoluniformen men det gjorde jag inte! Ska kolla om Ellinor, Angelica och Philip fortfarande ska iväg imorgon. Då kanske jag ska följa med och köpa shortan.

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0