Notebook

Jag har aldrig förstått varför alla tyckte så bra om den filmen förrut. Jag har alltid trott att det var en chick flick tråkig kärleks film. Nu tror jag annorlunda.

Den fick gå i bakgrunden på tv medans jag gjorde annat som städa t.ex. Och först tyckte jag faktiskt att den var riktigt tråkig! Det hände nästan ingenting alls och allt var bara allmänt konstigt. Men när hon flyttade till New York blev det intressant och i sista scenen kunde jag inte göra annat än le, grät gjorde jag dock inte. Men vissa scener var defenitivt tillräkligt fina för att gråta till, när de sitter i båten till exempel..
Betyg: 3 ½ M (VG-)


it wasn´t over, it still is´nt over

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0