Oh no!

"har mamma slagit en stekpanna i huvudet på dig?"
- Ia 23/02/09

Alltså man har börjat funderat! Jag vet inte men allting vill bli städat den här veckan! Jag har aldrig gjort så här mycket i hushållet förrut.

Aja, idag ska i alla fall jag gymma, gymma, My Zetterquist ska gymma. Jag vet inte ens vad jag ska dit och göra, kommer antagligen sitta och glo på en aparat eller någonting men det är roligt att umgås med vänner. 

Jenny kommer i alla fall hit snart och vi ska åka till Sigtuna med 12:20 bussen. Där måste jag gå till bokhandeln och se om de har min bok jag letar efter. Sen ska vi möta upp Ellinor, Angelica och Marika utanför sats för någon timmes gymning. Vad har jag gett mig in på?

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0