Sagan om...

...kärleken, den största och mest omöjliga kärleken.

De som känner mig vet hur obbsesed jag kan bli av någonting, någon bok, serie eller film. De senaste har varit Gossip Girl (bökerna), Veronica Mars och just nu Twilight.

Jag vet inte ens hur jag ska beskriva hur tagen jag blivit av The Twilight Saga. Jag försöker att inte visa hur mycket jag gillar historierna men misslyckas hela tiden. Hos vissa är jag till och med känd som twilight tjejen. Jag önskar att jag inte kände så här starkt för någonting så oviktigt som en saga!
För att visa hur starkt jag känner ska jag visa vad jag skickade för sms till Jenny för ett tag sedan:

" det är nu känt att my är helt jävla besatt av böckerna om edward och bella. fråga vilken levande själ som helst. de senaste nätterna har jag sovit alldeles för lite och jag har brytt mig mindre om skolan. i två nätter har jag drömt samma mardrömmar som bella och har samma hål i hjärtat som hon hade. allt jag pratar om är deras relation och är helt ointresserad av det som inte har ordet vampyr i sig. jag ligger även vaken om nätterna och väntar på att en vampyr kommer farande genom fönstret. jag luktar på folk nu och när matilde spräckte läppen fick jag en sjuk känsla. jag ljuger seriöst inte."

Allt är sant och jag överdriver inte det minsta. Allt jag kan säga är att min inre vampyr måste ha vaknat, eller?


Vampire bride

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0