Shoppoholic

Snart blir det iväg med shopping igen! Vad har hänt? Jag har alltid gillat att shoppa men detta är nog första gången jag gör det två dagar i rad. Det är ganska skönt att bara åka och kolla. Inte behöva köpa något utan bara se sig om efter något intressant och fint. Dock så är målet i dag att köpa en ny skjorta till uniformen, gärna en som man kan använda annars också! Funderar om jag ska köpa en kort ärmad, har ju flera stycken men min kort ärmade börjar bli för liten. Min lång ärmade börjar i och försig också bli för liten.

Just nu väntar jag på att Micka ska bli klar. Har aldrig förstått hur hon kan ta så lång tid på sig! När jag fixar i ordning mig så går det snabbt men tydligen inte för alla. Vart vi ska är inte bestämt än. Det lutar mot Väsby eller Kista fast båda har negativa sidor för jag var i Kista igår och Väsby är så litet.

Såg nyss att det står att det är 16 + grader ute i solen! Varför tror jag inte på detta faktum?

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0