Nyår

Jaa. Maten serverades hos mig vid åtta. En timme försent så vi satt och spelade buzz. Jag kom sist varända gång! Men det var inte så förvånande. Sen åkte vid taxi hem till Elin vilket tog 50 kr extra eftersom dumhuvudet till taxi chaför inte kan skillnaden mellan vänster och högre och inte kan växla pengar. När vi kom dit var det inte speciellt mycket folk men sen kom ellinor och anders. Vi fyra satt i vårt egna hörn och prata. Vid elva tiden kom det massa fjortisar och vi satt och skratta i soffan för hur de såg ut. Elin sparkade i alla fall ut dem efter ett tag och det var väl tur kan man säga! Vid tolv-slaget gick jag, Jenny, Ellinor och Anders iväg rakt ut på Elins gård och kollade på fyrvärkerier och drack champagne. Vi åkte hem nästan strax efteråt och hemma hos mig var det Sing Star som gällde. Stannade uppe en stund men vid två tiden gick jag och la mig.

Nyårs löften?

  • Komma in på det gymnasiet jag vill.
  • Hålla kontakten med alla vänner
  • Träffa nya vänner
  • Sluta äta choklad

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0