En top designad black book


(Wisit i Top Design)

Shoho! I wanna shop at Soho!
Idag har jag inte gjort mycket, varit hundvakt (ovanligt), tvättat, städat och gjort lite blogg design. Nog min nya hobby haha. Skaffade photoshop i trettio dagar idag och ska nog skaffa det senare. Men 11 000 spänn? De måste skämta.. Aja, jag ska fråga brorsan (HOOOOOOOOST).
Jag är helt kär i showen Top Design, andra säsongen går på tv just nu. (Favoriten är Wisit)
Sen ska jag göra min egen black book! Såg en add om det på blogg.se och jag har ju faktiskt en black book! Skulle ha massor av foton i den förrut men det gick inte så bra, haha. Nu står den istället helt tom. Har ju haft en black book förrut så varför inte igen?!

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0