Förändring, possetivt? Negativt?



Japp, liiite förändring i bloggen bara. Haha, little my ass. Nej men jag kände att jag inte stod ut med min gammla design längre, har dock sparat den på en annan blogg. Får väl se om den kanske åker tillbaka sen igen, känns som jag kan tröttna på den här ganska fort. Allting är gjort på Picnik, Word, Paint och Picassa.
Bestämt mig att lämna Picassa tills jag får Photoshop och bara använda picnik tills dess, fast man kan göra så mycket på Picassa! Aja.
Nu; Scrubs
Sen; Bok
Senare; Sova

P.S har även en annan header som kan bli använd, får väl se om jag använder den snart också haha.

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0