Gräsö

(Jenny och min picnick här om dagen)

Usch, dålig uppdatering. Jag vet jag vet. Har massor av bilder att lägga upp också men det får jag ta senare. Kameran är på övervåningen.
Igår följde jag och Jenny med mina föreldrar till Gräsö. Min släkt på pappas sida var uppväxt där och det är så vackert! Jag känner igen det mesta men så mycket har förstörts sen jag var liten, lite tråkigt faktiskt. När jag var liten var det en riktig hamn stad, en kiosk som aldrig var öppen, en glassbar och nästan inge folk! Och nu är det alldeles förmycket turister, svenska turister haha.
Idag har jag städat mitt rum, alldeles förmycket. Blir mitt rum aldrig rent? Jag var tvungen att svära för mamma att jag skulle fortsätta imorgon annars så skulle jag inte få min nya kudde!

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0