Härlig Helg

Helgen hittils har varit riktig rolig! I fredags åkte då jag, Mikaela och Jenny iväg för att se Ice Age 3D , helt klart värd att se! Lovade Jenny också att jag skulle återuppta bio intresset med henne igen, för ett år sen gick vi på bio en gång i veckan! Mikaela ville också följa med oss på det så vi sa okej, det kan du väl få. ;) Haha nej men det är ju självklart.
Vi har blivit lite av en blondie trio, jag gillar att vara blond. Blondiner har nog inte roligare men jag tycker jag passar bättre i det.
Ice Age var i alla fall en klockren film, satt och grät i slutet åt ekollonets vägnar, det var så sorgligt! När vi stod i popcorn kön träffade vi Fevve, länge sedan man såg henne..
På Lördagen åkte jag, Micka, Jenny, Otto och Ia till Elgiganten, Stinsen, Kista och Upplands Väsby. Haha det blev en hel del åkande! På elgiganten köpte jag i alla fall en hårddisk och The Sims 3, som inte fungerar på min dator just nu. Grr... Ska göra om hela datorn så den blir virus fri sen ska jag spela The Sims 3 förhoppningsvis. Vi köpte tv spel på Game också, Harry Potter 1 och Sonic. Begagnade, prima ballerina! Billigt skit helt enkelt.
På kvällen såg vi She's the Man hemma hos mig och myste, så himmla rolig film och killarna är något att titta helt på. Mums.
Idag har jag inte gjort mycket hittils, vaknade vid tolv, sov tolv timmar inatt vilket var sjukt skönt! Klagar inte kan jag ju meddela.
Skulle träffat Angelica idag men hon har inte hört av sig så jag antar att det sprack, ska försöka leta reda på en film och kanske möta upp blondie and blondier ikväll.. Vi får se vart dagen för sig!

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0