Helgen tänkte jag skriva, men det är det ju inte... De två senaste dagarna!

Lika bra att börja. Jaha, som sagt så i.. eh... måndags morse så åkte jag, Ia, Jenny och Rufus ut i skogen för att plocka svamp. Vi hittade tre stycken tror jag, inte så duktiga nej. Men så kan det gå! Efteråt åkte vi till Sigtuna och åt lunch hos Tony på Myntet. Kändes så snyggt att gå runt i svart/rosa gummistövlar. Men hallå.. mode?
Vi åt i alla fall Foccia (MUMS) och träffade ett stycke lärare och vänner där. Sen åkte vi hem. Jag och Jenny hoppade in i varsin dusch (de må vara pride denna vecka men nej) och en timme senare satt vi på pendeln med Micka till Stockholm! Vi åkte in och kollade hur man snabbast kom till hennes skola. Sen åkte vi tillbaka till city för att jag skulle shoppa lite innan affärerna stängde, vi nästan sprang igenom stan haha. Jag köpte i alla fall metalic svarta strumpbyxor (skit snygga) och två böcker. En bok till mig och en till Micka, så snäll som jag är.
Vi åkte till Sollentuna och tog en buss, skrattade hela vägen, åkte 20 minuter förlänge med bussen och åkte tillbaka.
Vi skrattade, skrattade, skrattade och skrattade. Å polly vad gott vad gott polly å.
Jag har inte haft så jävla roligt på hela sommaren.
Vi kom tillbaka till Märsta någon gång vid elva tiden, efter att blivit förföljd av en securitas bil såklart. Men är det så konstigt när en person går barfota, en går och kramar skyltar och en går med "häng" byxor som en gangsta? Okej, jag erkänner två av dem var jag. Men livet blir så mycket roligare!
Idag åkte vi (blondie trion) först till eurostop för att Jenny skulle köpa en mascara (Dior BlackShow). Vi åkte hem till mig, ditcha Jenny, drog till Micka, lämna hennes moppe och drog hem till mig igen! Sen gick vi hem till Micka med Rufus så att han och Sudden skulle få träffas, det gick jätte bra!
Vi var väl där någon timme kanske innan vi gick hem igen. Jag och Jenny åt hemma hos mig och jag fixade i ordning mig, hade på mig mina nya leggings sen.
Vi åkte sedan till Kista för att göra närpå ingenting, fattar inte ens varför vi åkte haha.
Åkte hem igen och såg Prinsen på stationen, sötnöt. Rufus bet honom idag haha.
Vi hyrde 21 filmen (resention har gjorts förrut på den och finns här) och såg på den hemma. Har förresten fått brors tv eftersom han köpt en ny! JIPPI!
När filmen tog slut var klockan strax efter elva och snart åkte tjejerna hem. Det sista Jenny sa var; Vi hörs när du ringer.
Haha, klockrent.

Kommentarer

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0