Helvetes jävla morgon


(Sommarens första varma dag, idag den sista?)

Jag gillar verkligen inte när man inte kan andas genom näsan, man känner sig så inträngd?
Vaknade vid halv sju idag, great! Gick i alla fall upp och la mig och kollade på simningen, märkte efter ett tag att jag inte hade någon kraft i kroppen och var tvungen att anstränga ögonen för att hålla dem öppna. Somnade en stund alltså.
Nu har jag aldrig sett så mycket simning i mitt liv och det räcker gott och väl. Ska strax lägga mig igen och kolla på film, mamma sa att hon skulle ringa vid tolv också och berätta en sak? Hänger inte riktigt med.
Hundvakt, små risig och trött är ingen bra kombination, får bli en kort kort promenad. Orkar säkert inte ens skrika efter honom om han smiter... Tur att han inte kan läsa.
Good day and Good night!

Och juste det värsta är? Vackert väder, fuck.

Kommentarer
Postat av: louise

hej hopp :)

följa varandra på bloglovin?

har lite frågor:

hur fick du din ipod på bloggen att vara så liten?

och

har läst på designadinblogg.se hur man ska läga in en bild i kommentarsrutan, men det funkar bara inte. Jag ser att du har lykats. hur gjorde du??

svara please!! <3

2009-07-31 @ 16:01:52
URL: http://zotizz.blogg.se/

Har du någonting på hjärtat?:

Vad heter du sötnöt?:
Kom ihåg mig?

Får jag din mail?: (publiceras ej)

Blogg addressen också så du får lite reklam!:

Vad ville du säga nu då?:

Trackback
RSS 2.0